دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ داریوش دنیای این روزای من

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ق.ظ

دانلود آهنگ خاطره انگیزه داریوش دنیای این روزای من

دانلود آهنگ داریوش دنیای این روزای من

***متن آهنگ داریوش با نام دنیای این روزای من***

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

در حسرت فردای تو تقویممو پر می کنم

هر روز این تنهاییو فردا تصور می کنم

هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

دنیای این روزای من همقد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی