دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

مراسم چهلم مرتضی پاشایی

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

مراسم چهلمین روز درگذشت ‌زنده‌یاد مرتضی پاشایی ۴ دی‌ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.مراسم چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ که چندی پیش به علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت، روز پنجشنبه ۴ دی‌ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.


دانلود فول آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی

بر اساس اعلام خانواده زنده‌یاد مرتضی پاشایی، مراسم چهلم این خواننده روز پنجشنبه 4 دی‌ماه ساعت 14 برگزار خواهد شد. زنده‌یاد مرتضی پاشایی صبح روز 23 آبان‌ماه بر اثر سرطان معده در سن 30 سالگی درگذشت و 25 آبان‌ماه در قطعه هنرمندان هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت. همچنین آلبوم «یکی هست»، اولین اثر رسمی زنده یاد «مرتضی پاشایی»، مجددا در بازار توزیع شد. این آلبوم به تازگی و در تیراژ بالا از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» روانه پیشخوان فروشگاه ها شده است. نکته جالب توجه، پوستر این آلبوم است که عکسی از زنده یاد پاشایی به همراه یک نوار مشکی در گوشه آن قرار دارد. این اقدام در حالی رخ می دهد که «مهدی کرد» چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از انتشار آلبوم جدید این خواننده خبر داد. تهیه کننده آلبوم یکی هست و مدیر برنامه های این هنرمند فقید اعلام کرد که قطعات جدید و شنیده نشده او تا پیش از عید نوروز در قالب یک آلبوم به گوش مخاطبان خواهد رسید. لازم به ذکر است که آلبوم یکی هست در مهرماه سال 91 منتشر شده بود. دومین آلبوم رسمی خواننده قطعه «نگران منی» در دست تولید بود که به دلیل وخامت حال او این پروژه در نیمه آبان ماه متوقف شد. پاشایی در ایامی که در بیمارستان بستری بود با چند رسانه مصاحبه هایی را انجام داد و مهمترین نکته مورد اشاره او همین آلبوم جدیدش بود. طی آن ایام هم خوانندگان و موزیسین های زیادی به عیادتش رفتند و حتی با برخی از آنها گفتگوهایی مبنی بر همکاری مشترک در این آلبوم داشت. خواست خداوند متعال این بود که او در صبح روز 23 آبان ماه جمع زیادی از طرفداران خود را با کوله باری از خاطرات ترک کند.

نظرات  (۱)

۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۲ حامد اکبری
سلام.روحش شاد
به من هم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی