دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

اس ام اس شب یلدا 93

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ق.ظ

عزیزم چل بار بگو : چل تا چل را چل بار چلوندم. وبرای چل تا چل بفرست ، تا شب چله یه خبر چل کننده چلت کنه! پیشاپیش شب چله مبارک!!!!


***

جمله عاشقانه شب یلدا ( شب چله ) میان همهمه های برگ های خشک پاییزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی!!! روز های اخر پاییزت پر از خش خش ارزوها قشنگ

***

انار بیار دون کنم غماتو دون دون کنم هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم پیشاپیش یلداتون مبارک

***
پــیــشـاپــیـش (^:^) مــیـبـوسـمـت یــکــی ایـنـور (^:^ ) یــکــی اونور ( ^:^) یــادت بــاشـه اولـیــن روبــوســی شـبـــ یــلــدا رو مـــن بــاهــات کــردمــــ یـــلــدای هــمــتــون پــر از لــحــظـــاتــــ خــوب و دوســتــداشــتــنــی

 ***

بدو که روز کوتاهه پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا

***

همه لحظه های پایانی پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ … یلدا مبارک

***

دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

***

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

***

با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم واسه ی همیشه ی عمر عاشقونه دل میذارم با تو یلدا پره عشقه عشقی از جنس عزیزش که نمیتونه بگیره کسی از دل عشق پاکش

***

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک! برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل! مبارک

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک

***

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!

***

من دارم شنبه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش . . . از طرف پاییز ! یلدا مبارک . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی