دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود مداحی محمود کریمی به نام ای احمد مختارها

Download Madahi Mahmoud Karimi – Ey Ahmad Mokhtarha

بمناسبت رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص)

همراه با چند مرثیه سرایی

093c6e57ff2 دانلود مداحی محمود کریمی و میرداماد شب رحلت رسول

 

_______________________________________________________


شهادت امام حسن مجتبی

به دل شعله ورم سایه دریا افتاد – غزل مرثیه و روضه امام حسن علیه السلام

با صد امید بر در این خانه آمدم – مناجات و روضه امام حسن علیه السلام

خدا به طلعت تو مهر پادشاهی زد – غزل مرثیه

به دل شعله ورم سایه دریا افتاد – غزل مرثیه و روضه امام حسن علیه السلام

باید اینجا حرم درست کنند – روضه امام حسن مجتبی علیه السلام

نجوا با امام مجتبی و امام زمان علیهما السلام

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام – قسمت اول

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام – قسمت دوم

الهی چشم هیچ عزیزی نبینه تو کوچه چشم مادرش نمی بینه – غزل مرثیه

دل را همواره حال و هوای بقیع توست – روضه

به گوش دلم جز صدای تو نیست – روضه

دلم را مهر غربت بر جبین خورد – روضه

کسی از من نپرسیده گل قلبم که خشکیده – زمینه

من که مشهد و دیدم مگه میتونم برم مدینه – زمینه

جونم فدات امام حسن نذر چشات امام حسن – زمینه

توی صحن کربلا ، مشهد امام رضا من به یادتم آقا – زمینه

کسی از من نپرسیده گل قلبم که خشکیده – زمینه

غم رو دلم میشینه ، آرزوم همینه که برم مدینه – زمینه

دلم امشب بهانه می گیرد ، شعله از آن زبانه می گیرد – زمینه

حسن کریم عالمینه ، حسن کریم عالمینه – زمینه

کریم عالم آقام آقام حسنه – زمینه

میخوام شهادت بقیع رو بیام سیاه پوش بکنم – شور

ای کل عالم کل هستی مات صبرت – سنگین

با دل پر از ملالش ، بی سر و سامونه حالش – سنگین

دست مرا بگیر که عاشق ترم کنی – سنگین

حسن شدی که غریبی همیشه ناب بماند – سنگین

عزیز زهرا کریم عالمینی ، عزیز زهرا برام تو نور عینی – سنگین

درد دلم همینه همینه همینه ، می خوام بیام مدینه مدینه مدینه – سنگین

عمری به غیر اشک به چشم ترم نبود – واحد

قصه از ابتدای مدینه شروع شد ، در بین کوچه های مدینه شروع شد – واحد

عمری به غیر اشک به چشم ترم نبود – واحد

چشمم به گریه حسرت دریاست مادر – واحد

وقت پرپر زدنم برگ و برم می سوزد – واحد 

مدینه دلم برات پر میزنه – شور

ای پادشاه حُسن ، ای حُسن بندگی – شور

دو ماهه دارم سینه میزنم برا ارباب بی کفن – شور

اونی که به درد دلها هم دوا و هم طبیبه – شور

دعام اینه زهرا بده اجازه سینه بزنم برا حسن – شور

توی صحن کربلا ، مشهد امام رضا ، میگم حسن آقا جانم میگم حسن – شور

ذکر نام مبارک امام حسن مجتبی علیه السلام

من شش دهه برا حسینت گریستم تا اشک غم برای تو جاری کنم حسن – نجوا

مست از غم تو ام غم تو فرق می کند – نجوا

ای پادشاه حُسن ، ای حُسن بندگی – شور

 

رحلت پیامبر

روضه غربت پیغمبر در مدینه

ای بهشت مدینه شهر رسول – روضه

روضه پیامبر و سیدالشهدا علیهما السلام

روضه حضرت رسول علیه و آله السلام

انی تارک فیکم الثلقین ، قرآن و حیدر و زهرا و حسنین – زمینه

ای مظهر آیات حق ظهورت – زمینه

خاموشم و سر تا قدم پر از هیاهوی تو ام – سنگین

مدینه شد قیامت ، زهرا سرت سلامت – سنگین

ای محمد ای رسول بهترین کردار ها – بحر طویل

فریاد یا محمد می آید از مدینه ، رنگ علی پریده زهرا زند به سینه – سنگین

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی