دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,بیا تو آهنگ,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,موزیک,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید 1393,آدرس جدید بیا تو آهنگ

دانلود فیلم ردکارپت با بازی رضا عطاران

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

دانلود فیلم جدید ایرانی ردکارپت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Cinemanegar-Photo-Red-Carpet-Movie-Poster-01

نام فیلم :ردکارپت

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

کارگردان: رضا عطاران

بازیگران: رضا عطاران.سوسن پرور، امیر نوری، ماجین موسوی، عبداله مرادی، هانی صالحی، رادپور جبار، محمدجواد علی‌نقیان، حسین یاریار

خلاصه داستان: شما که غریبه نیستی، من ۳۸ سال از خدا عمر گرفتم، ۱۳ سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه، اونور فکر می کنم می تونم کار کنم، می تونم شکوفا بشم .

دانلود فیلم ردکارپت با بازی رضا عطاران



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی